Composició 3. Microrelat d'amor en un no-lloc (passadís del metro al Passeig de Gràcia)


 Il·lustrem aquesta tercera composició 
situada en el passadís que comunica la línia groga
amb la verda amb dos pintures d'Ernest Descals Pujol
nascut a Manresa l'any 1956. 

______________________________________


A continuació presentem dues composicions, 
la primera de Marta Asensio González;  
la segona de Paola GrandeDomíngez. 

____________________________________


My heart will go on


L'esperança de veure-la una vegada més m'ha portat a aquest túnel. Escolto la seva veu. Les persones ja no són persones, només són soroll, envoltant-la a ella. Acaba de xocar amb un turista, el seu equipatge és a terra. S'inclina i el recull. Quan s'alça, les nostres mirades es creuen. Pas a pas, ens apropem. Un músic toca My hearts will go on, de Titanic. El món sempre m'ha tractat amb ironia. Dubto un moment i l'abraço. La gent continua circulant, però aquest adéu opaca l'exterior. No hi ha paraules, només un últim petó, una mirada i ella. Continua el seu camí, cap al metro. lluny, sense mi. 

_____________________________________


___________________________________

Com el sol i la lluna

    Desembre 2021. Caminava pels passadissos del metro, vaig aixecar la mirada del mòbil, i aquesta va impactar amb la d'un noi de pell fosca, cabells atzabeja i ulls cafè. Em vaig parar en sec per la seva mirada penetrant i, de sobte, totes aquelles persones que ens rodejaven van desaparèixer, el pols se'm va accelerar, vaig sentir que ell i jo estaven destinats a trobar-nos. Potser el destí no va estar encertat a separar-nos, potser a vegades les persones amb què ens imaginem al costat molt de temps, només ens dediquem un minut, un instant, o potser era aquest el nostre destí, trobar-nos sense ajuntar-nos, continuar el nostre camí, com si del sol i la lluna es tractés. 

____________________________________


Comentaris