SONET

 

 



Aquí us presentem un sonet escrit per l'Helena González, alumna de

Creació literària de primer de Batxillerat. 

És un sonet íntim i emotiu en què recorda amb sentiments

continguts la figura del seu avi i l'estima que li tenia. 


____________________________________________



                                                                ETERNITAT

 

 

Avi, per mi mai seràs oblidat,

des l’últim dia jo et vaig anhelar,

a la consciència els records han d’estar,

per tots nosaltres seràs recordat.

 

 

I és que avui, et recordo amb claredat,

com si fos ahir quan et vaig visitar,

quan encara amb tu podia parlar,

és com si el temps m’hi hagués traslladat.

 

 

Enyoro quan eres al meu costat,

i els dos rèiem jugant a jocs de taula,

un bon record que tinc, en veritat.

 

 

Tant de bo fossis per l’eternitat,

però aquí estem junts, paraula per paraula,

esplaiant-me amb tu, veus?, tot ben callat.

 

 

 

 

 

Comentaris